איך ניתן מענה של דיור לתושבי הדרום במהירות המירבית?

ב-7 באוקטובר 2023, העולם שלנו השתנה. האובדן בלתי נתפס. אנו פונים אליכם ביוזמה דחופה ומשמעותית לעם לישראל: כפרי גלמפינג המעניקים מרחב נעים ומוגן, פעילויות בריאות ותמיכה טיפולית למשפחות היקרות. יזמנו את ההקמה של הכפר הראשון בכפר המכביה בשיתוף פעולה עם האיחוד העולמי של מכבי עם 30 יחידות גלמפינג לאירוח של 30 משפחות. המחויבות שלנו היא ליצור סביבה תומכת, בטוחה ואכפתית עבור אלה שנעקרו מבתיהם, ולהציע להם מקלט זמני בזמן שהם בונים מחדש את חייהם.

כדי להפוך את החזון הזה למציאות, אנחנו צריכים את תמיכתכם. תרומתכם הנדיבה תפנה ישירות להקמת כפר הגלמפינג, אספקת התשתית הדרושה, והבטחה שלמשפחות אלו תהיה גישה לכל השירותים החיוניים להם הם זקוקים. אנחנו לא רק מספקים מחסה; אנחנו יוצרים קהילה של תמיכה. בעזרת התרומה שלכם נוכל להקים כפרי גלמפינג נוספים ולהעניק:

  1. לינה: ל-30 משפחות מעוטף עזה והצפון שפונו מבתיהם בעקבות המלחמה.
  2. ארוחות: ארוחות מזינות מסופקות מדי יום, המאפשרות למשפחות ליהנות מארוחה משותפת. הארוחות מסובסדות על ידי תרומות, מסעדות מקומיות ומתנדבים
  3. פעילויות וולנס: מפגשי יוגה, פעילויות ספורט ומופעי תיאטרון כדי לעזור לאורחים להירגע, להישאר פעילים ולעסוק באומנות.
  4. פעילויות מהנות לילדים: הצוות המסור והמתנדבים מבטיחים שלילדים יהיו הזדמנויות למשחק, למידה ויצירת זיכרונות חיוביים.
  5. תמיכה טיפולית: מטפלים מקצועיים נמצאים במקום כדי לספק תמיכה רגשית ופסיכולוגית, המסייעים למשפחות להתמודד עם טראומת העקירה.

אנו מבינים את דחיפות המצב ומוכנים לפעול במהירות. אם אתה מעוניין להתנדב, ללמוד עוד או יש לך שאלות כלשהן, אנא אל תהסס לפנות אלינו. יחד, נוכל להשפיע ולספק תקווה למי שזקוק לה ביותר. לפניכם קישור לתרוצה למידע נוסף:

https://my.israelgives.org/he/fundme/Glamping4Israel


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *